niedziela, 29 kwietnia 2012

Kwiecisty kwiecień

Kwiecień dobiega końca. Pogoda nareszcie nadrabia zaległości, jest cieplutko, co by nie powiedzieć upalnie, tylko deszczu jak na lekarstwo. Już kilka razy biegałam z konewką i podlewałam posadzone tydzień temu sadzonki malin. W ogródku zrobiło się a to kolorowo, a trawa i chwasty przybrały kolor soczystej zieleni. W tym roku wyjątkowo nie ma na łące mleczy, zdarzają się tylko pojedyncze sztuki. Krokusy już przekwitły, teraz królują pierwiosnki, żonkile i tulipany, nawet na poziomkach pojawiły się pierwsze kwiaty. Uwielbiam obserwować jak zmienia się mój ogródeczek, w którym każdego dnia z ziemi wyłaniają się nowe rośliny.





Po za tym na dobre rozpoczęły się prace w ogrodzie warzywnym i tunelu foliowym. Większość warzyw, takich jak marchew, pietruszka, buraczki już posiane. W tunelu posadzona rozsada sałaty i część pomidorków, posiane ogórki, kapusta, rzodkiewka i trochę kwiatków. Mam ochotę posadzić arbuzy ale zobaczymy czy starczy na nie miejsca. Jutro czeka mnie pracowity dzień, wysadzenie reszty pomidorów, tak na oko z 50 sztuk i jak zdążę to paprykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz