poniedziałek, 16 kwietnia 2012

POST POWITALNY

Witam serdecznie w Matysiowie - blogu o mnie czyli matysi. Stawiam dopiero pierwsze kroki w prowadzeniu własnego bloga dlatego proszę wszystkich którzy tu trafią i zechcą przeczytać o wyrozumiałość. Do blogowego świata zaglądam od jakiegoś czasu, a właściwie od momentu kiedy pierwszy raz trafiłam na bloga magdaleni Zapach Wspomnień. Już wtedy pojawiała się myśl aby stworzyć własnego bloga ale brakowało i czasu i troche odwagi. Tak więc pełna obaw i nadziei zaczynam.
Będzie przede wszystkim o moim domu, rodzinie, o tym co lubię i co mnie cieszy.  Dom- wybudowany 4 lata temu w małej wiosce na Lubelszczyźnie, cały czas  wykańczany i urządzany. Rodzina - mąż i dwójka cudownych dzieciaczków 5letni Krzyś i 6miesięczna Basia. Więcej do szczęscia mi nie potrzeba.



5 komentarzy:

  1. Witaj:) Cudowne dzieci, córcia przesłodka:)Będę zaglądać do Was:)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    ale się zdziwiłam, kiedy o mnie wspomniałaś, bardzo mi miło! Nie sądziłam, że ktokolwiek będzie zachęcony do prowadzenia bloga w jakimś stopniu poprzez mój blog. Dziękuję:)
    Masz śliczne dzieci, jestem pewna, że stworzysz swój własny niepowtarzalny dom, zresztą pewnie już tak jest, ciepły i życzliwy:)
    zostaję i trzymam kciuki za blogowe sprawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciaki cudowne. Mają szczęśliwe oczy !
    Pozdrawiam i witam w blogowym świecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj w blogowym świecie!
    masz cudowne dzieci.
    takie uśmiechnięte.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Milutko tutaj u Ciebie i ja zostaję na dłużej :)
    Dzieciaki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń